klik bawah utk senarai blog gay melayu

Searching...

Sedap Dan Ensem

3:17 AM

Aku yakin korang semua kenal sapa penyanyi di atas. Aku mulanya tak kenalpun sapa si mamat ni,bahkan Tomok pun aku tak kenal hinggalah satu hari aku terjumpa dlm youtube group New Boyz,aku tertarik dgn wajah solonya,bukan tertarik pada lagunya sgt hehe. So aku teruslah download dan dengar selalu lagu tu. Hinggalah aku google search baru tau dia ni adalah Tomok masa umur 15 tahun,wow comelnya. Bila dah selalu dgr baru terasa sedapnya lagu ni. Masa mula2 dgr tak rasa apa2 sgt sbb asyik tgk muka dia je hehehe. Tapi tulah setiap org akan dewasa dan tua. Dari comel kpd tampan,tampan kpd kedut lak kan. Tapi Tomok masih tampan lagi cuma sbb taste aku bawah 20 tahun je so aku tak minat la hehe.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...