klik bawah utk senarai blog gay melayu

Searching...

Beli iPhone 5s Online Melalui Laxada

5:50 AM

 
Hmmm mesti ramai yg minat iPhone 5s kan? yerlah iPhone ni kelebihannya sgt smooth, tak de lah hang2 sesaja mcm gadget2 lain sekalipun iPhone yg model2 lama tapi tetap sedap la...
 Sbb tu aku minat giler iPhone ni sekalipun tak mampu hehehe....tapi selain iPhone aku minat gak Android phone sbb ada beberapa perkara yg iPhone tak leh buat tapi Android boleh huhuhu...cuma Android ni mula2 beli je sedap dan smooth berdesup tapi bila dah lama pakai mulala buat hal dgn lagging2nya...
Aku terbaca satu post menarik mengenai Lazada amendenya tu yer? hehehe oklah aku cuba terangkan apa yg aku faham. Lazada.com ni menyediakan platform utk beli brg2 secara online tapi security sgt tinggi, ni kata org2 yg pernah beli la sbb tu ia jadi buah mulut dan terkenal walaupun aku baru je kenal hehehe. Maybe org lebih kenal mudah.my sbb dah lama kot dah mmg mudah pun nak jual beli kat situ tapi setau akulah mudah.my ni lebih kpd jual beli offline iaitu cod (cash on delivery). Nak order online pun boleh tapi risiko tanggung sendirilah...sbb dah banyak giler kes2 penipuan online melalui mudah.my sbb mmg mudah nak tipu pun hehehe
So aku suggest la kat sesapa nak beli iPhone 5s ke Note 3 ke atau apa2 gadget mahal elok beli offline je kat kedai2 and klu nak beli online pun belilah dari website2 yg terkenal dgn security dan sgt dipercayai ramai spt Lazada huhuhu aku pun baru je nak cuba beli kat Lazada. Aku tgk harganya pun murah giler berbanding dgn kat luar sana. Tak caya cuba klik kat banner di bawah dan tgk harga2 depa wooo murah giler (nisbah org kaya la)....Oklah selamat bershopping maklumla korg dah dpt gaji kan hehehe
 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...